Merhaba kızlar. Şuan 11 haftalık hamileyim. Mühendisim ve çalışıyorum. Çalışmam dolayısıyla kahvaltım evde yapılan kahvaltı gibi olmuyor. Poğaça, börek, zeytin, meyve suyu oluyor. Kendim hazırlıyorum arada fakat sabah 6 mesaisine de hazırlamam zor oluyor. Akşamları deseniz eve gelince ne bulursam o yemeği yapıyorum. Çoğunluk kolay yapılan yemekler. Demem o ki kendimi çok kötü hissediyorum. Yavruma ne uyku ne de besin verebiliyorum. Çok kötü hissettiriyor bu beni. Aranızda benim gibi olan anneler var mı? Önerileriniz var mı? Hassasım bu konuda lütfen kırmayacak insanlar yazarsa sevinirim. Sizce uykusuzluk, çalışma, iyi beslenememe çocuğum da bir hastalık yapar mı? Kötüyüm 😭😭😭