_Mother_ Benim adet döngüm çok sıktır yanlış hatırlamıyorsam haziranın başında adetim biter bitmez gittim ve ayın sonunda 2.defa gittim. Temmuz’un başı gibi kaplıca tatiline gitmiştik çamur banyosuna girdim, termal suya girdim ondan mıdır bilmiyorum ara kanamalarım başladı doktoruma tekrar gittim anlattım durumu progestan yazdı adetin bittikten sonra gel bir de klomen ve çatlatma iğnesi deneyelim dedi. Denedik ve sonuç pozitif 🫶 ben hamile olduğumu ovülasyon testiyle öğrendim bu arada 😂 evde gebelik testi kalmamıştı da 😂 kocama da gebelik testi yapmayalım direkt kan tahlili yaptıralım dedim acile gittik gece 😂 zaten doktorum da kanla öğren demişti tekrar kimyasal gebelik yaşama ihtimalim olduğu için beta hcg takibi yaptık 2000′leri görene kadar. 3 haftalıkken falan öğrendim hamileliğimi. Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲