Sarkac
Ben spiral hiç tavsiye etmiyorum ve güvenmiyorum da çoğu arkadaşım onun yüzünden hamile kaldı veya Rahime battı operasyonla çıkarıldı. En güzeli doğum kontrol hapı ve özellikle de Yasmin marka olan iç ve unut. Çünkü Spiralin kayma veya oynama riski var spiralin koruması yüzdesi %70 veya %75 diyorlar yurt dışında. E aylık iğneler de kilo yapıyo ve adeti kesiyo azaltiyo en güzeli Doğum kontrol hapi iciyosun unutuyosun düzenli saatine uygun kullandiktan sonra beraberinde de antibiyotik kullanmadiginda tertemiz korunursun😊