Bende ilk gebeliğim de tek doz oldum şimdi ikinciye hamileyim aslında pek olmak istemedim biraz geç bir tarihe attirdim 27 haftalıkken yaparız o zman dendi sağlık ocağı
Kendi ozeldeki doktorimda zorunlu tutmadı artık paslı seyelr yok herşey steril ortamda oluyor doğumlar dedi bilemedim bende o yüzden ileri tarihe attirdim