lllllaliyeva Seni benden iyi kimse anlayamaz. Birebir aynı duyguları yaşadım. Hatta ‘yaşadık’ eşimle. Daha kötüsü bana önce kız dediler 3 hafta kız sandım. Sonradan erkek olduğunu öğrendim. Hatta ben de böyle post açmıştım.. Uzun süre alışamadım 🙈 Şimdi doğumuma 13 gün kaldı. Ve o kadar benimsedim ki iyi ki diyorum, çok güzel hayaller kurduk. Eşim de sürekli ben oğlumla şuraya gidicem şunu şunu yapıcam bi doğsun ona her şeyi öğreticem, babası gibi olacak vs hep böyle konuşuyor o da çok benimsedi oğluşumuzu heyecanla bekliyoruz yani 😍 Şimdi de aslında kızmış senin bebeğin deseler üzülürüm o derece benimsedim. Hele sen bi detaylı ultrasona girip onun tam bir bebiş olduğu halini gör nasıl benimseyeceksin gör 😇🫶🏻 Kendini de suçlama güzel anne herkes yaşıyor bunları 🌸