merhabalar, ben 37+1 haftayım bugün kontrolüm vardı doktorum muayene etti nstde hafif sancım çıktı açılma yoktu ama haftaya kadar kullanmam için ilaç verdi erken diye bir hafta kullan sonra kontrole gel dedi erken demesinin sebebi ne olabilir sizce bebekte her eşy yolunda dedi çünkü sağlıklı dedi ama bu agrıları durdurmak için ilaç verdi bu durumla karşılaşan var mı aranızda normal doğum istiyoruz