Rumii96 Ozgeeee37 birkaç haftadır bende yaşıyorum. Geçen hafta kontrole gittiğimde doktor ultrasonla bakınca aşağıya baskı yapıyor demişti
zeyenp5524 Ozgeeee37 aşşaya baskı bel sırt agrısı kasık agrısı sanki doguracam 2 hafta önce bişey cıkmadı kontrolde acıklık war ama 3. Dogum kaynaklı dedi