EDA-GUN12 Hamiş anneler gebeliginizde nodle yiyen varmı zararı varmıdır benim eşim nodle de çalıştığı için eve de getiriyor ben de çok sevdiğim için nodle yiyorum içine de biraz pul biberi atıp suyuna kadar içiyorum zararı var mıdır sizce 28 haftaligiz
Zehrabal1 EDA-GUN12 arada bende yediğim oldu . Cips salam sucuk gazoz içecekler abur cubur Noodle. Sonuçta hergun yemiyoruz .
Pelinn22 Marketteki paketli ürünler olmadığı sürece bir sorun olmaz. Onların da içerikleri temiz olmadığı için önerilmiyor. Yoksa sade paketlilerin içeriği temiz. Eşiniz çalıştığı yerde de nasıl yapıldığını biliyorsa sorun olmaz
EDA-GUN12 Pelinn22 evet biliyor ama kendi de diyor bana fazla yeme diye ilk defa hamilelikte dün le bugün yedim normal de arayla 1 ayda bir 2 ayda bir yiyordum
Hasret5506 __mom aynen öyle yanj her Allah’ın günü tüketmiyorumya ama yön yani yemeden duramam ayda 1.2 denk gelirsem yerim
Pelinn22 EDA-GUN12 noodle eriştesi zaten makarnadan farksız. İçerisine konulan ürünler de tazeyse sorun olmaz. İçinize sinmiyorsa ama biraz daha ara verebilirsiniz