Merhaba bebeğim 2 aylık olacak ve ben hikayemi paylaşmak istiyorum 😊 39+1de doktor kontrolüm vardı 37den beri nst çekiliyordum o gün muayeneden önce nst çekildim düzenli sancılarım vardı ama siddeti azdı bende cok hissetmiyordum zaten sonra muayeneye gectim her sey yolundaydı doktorum çatı muayenesi yaptı çatımın vajinal doğuma uygun olduğunu henüz bir acıklık olmadığını söyledi, bebek her an gelebilir sancıların 5 dk da 1 e düşünce hastaneye gel dedi. Çatı muayenesinden sonra hafif kanamalarım oldu çok küçük pıhtı gibi şeyler gelmeye basladı nişanın parçalarıydı sanırım onlar benim nişanım burda anlatıldığı gibi tek parça sümüksü gibi gelmedi. Kanama sonraki gün de devam etti bu arada hafif kasılmalarım gün içinde oluyordu ama bu tarZ kasılmalar bende hep vardı o yüzden cok ihtimal vermedim. Akşamüstü eşim dışarıya cıktı ona hiç bişey söylemedim akşam 7den sonra kasılmalarımı kaydetmeye karar verdim ilk önce 30 dk bir oldu 20 15 12 10 8 5 yavas yavas aralıklar azalmaya basladı cok heyecanlandım🥰 10 dk da bir gelmeye baslayınca apartmanda merdiven in çık yaptım 8 e düşünce duşa girdim saat 10 gibi eşim geldi ona durumu anlattım çantayı kontrol edip kapatalım ne olur ne olmaz dedik. Çantayı hazırladık bu arada kasılmaları kaydetmek için bir uygulama indirmiştim uygulama bana hastaneye git uyarısı veriyordu ama kasılmalar 8 10 5 dk da bir geliyordu düzenli değildi öyle olunca gitmem gerektiğini düşünmedim 😃 saat 12 oldu sancılarım şiddetlendi eşim yine de bi gidelim dedi evden hastane çantamızı da alıp cıktık☺️ yolda kasılmalar oldukça kötü oluyordum kendimce sürecin büyük bir kısmını evde geçirdiğimi düşünüp hastanede iyi haberi duymak istiyordum 4 5 cm acıklık falan 😂😂 hastaneye geldik ebe muayene etti ve o da ne sadece 1.5 cm acıklık var nst ye bağlayalım öğlene anca doğar gibi dedi istersen eve bile gidebilirsin ama nst sonucunu görelim dedi ben şok kasılmaların şiddetli olduğunu düşünürken daha yolun basında olduğumu öğrendim moralim biraz bozuldu açıkcası saat daha 12.30du öğlene kadar bunu çekecek miydim🥲 nst de düzenli sancılarım cıktı ebe beni eve göndermedi yatışını yapalım dedi 1 saat sonra suyum geldi işte ondan sonrası cok hızlı oldu👍🏻 suyum geldikten sonra hastanede de duşa girdim baya kaldım cıkınca plates topu istedim 2 saat sonra 5 cm olmuştu cok mutlu oldum 1 saat sonra epidural istedim ebe bana ne epidurali doğuruyorsun doktorunu aradım geliyor dedi😅 bu süreçte kasılmaları hep ayakta karşıladım çömeldim plates topunda zıpladım yatmak daha kötü geldi bana ama gece olduğu için cok uykum vardı o cok zorladı 5 dk da olsa uyumak istedim eşim hep yanımdaydı motive etti elimi tuttu destek oldu doğuma da girdi 🙏🏻🙏🏻 doktorum geldikten sonra doğumhaneye gectik orası hazırlanırken doğumhanede de çömeldim sancım geldiğinde ıkınmamı söylediler ıkındım sonra doğum masasına aldılar sancım geldikçe ıkındım ve 4.13te oğlum dünyaya geldi🥹💙 hızlı gecen kesisiz vajinal doğumum oldu cok şükür hep böyle olmasını istemiştim. Sizlere tavsiyem hareket hareket hareket squat merdiven in cık yürüyüş doğum başlayınca da doğru nefes yine hareket. Yasadığım olumsuzluklar ebe karnıma cok bastırdı ıkınmaya odaklanamadım küçük bir yırtık olmuş cok az dikişim oldu hemen de iyileşti zaten dikişler beni zorlamadı ☺️ doğumum bitti 4te oğlum doğdu ben saat 11de duşumu bile almış makyajımı yapmış fotoğrafçıyı bekliyordum🥰39+3te doğan oğlumun ve benim hikayemiz böyleydii🌸