merhabalar arkadaslar asina gelen varmi bilmiyorum ama bugun doktura gittim adetim 5 ekimde olmustu enson bu ay olmadi idrar testinde gebelik cikti net bi şekilde daha sonra devlet hastanesine gittim doktura 2 haftalik daha gec dolenme kese vs yok sadece rahinde kalinlasma var dedi ve kanim 1000 felan geldi daha sonra bugun de ozel hastanedeki dokturuma gittim oda ultrasyonda kese gordu kese olcumu 6 haftaya denk dedi ve bebek gorunmuyor dedi yani bos henuz dedi kan larima bakti kanlarim 13.500 felan geldi ama beklediği 20.25 bin civariydi bu da dusuk dedi yani biraz bos gebelikte suphelendi cok olumlu konusmadi haftaya carsamba tekrar bakacak bakalim ne cikacak bekliyorum morelim sifir 😑