mom28_ Arkadaşlar 2. Aşılamayı denemek istiyorum sizce ilkine göre şansım artar mı sebepsiz infertilite 2 buçuk yıllık evliyim hiç korunmadım hastanelerden sıkıldım igne ilactan ne yapacam bilmiyorum
Smyrmz mom28_ Bende 2 senedir ve sebepsiz infertilite dene şansını 3ten sonra tüp bebek diyorlar bende ilkini yaptım yenice
mom28_ Smyrmz aşılama sans düşük doğal yolla aynı demişti doktor yinede ben yaptırmıstım tutmadı ikinciyi denemek istiyorum bi yandanda cok yoruldum tüp bebegede hazır degilim
Smyrmz Neden yoruldunuz daha yolun basındayız 🥰 öyle düşünme rabbim hayırlı zamanda nasip eder inşallah