Nur_11 Kızlar değerlerim yüksek cıkmış sanırım bunu biri bana açıklayabilir mi gerçekten internette hiç iyi şeyler yazmıyor🤦♀️
Elifinannesi5454 Nur_11 bnmde anti cmv igm yuksk enfeksıyon hastalıklarına sevk ettıler yarn gıdıcm bklmm
Birminikprensesinannesi Nur_11 kaç haftaliksiniz? 28 haftaligim. Benimde yüksek çıkmış ama daha doktor ile görüşemedim. Diğer sonuçlar da çıkınca gideceğim ama benimde çok kafama takıldı. Bir bilen açıklarsa iyi olur.
Nihtz Nur_11 hepatit b aşısı olmuşsunuz (ya da geçirmişsiniz) onun antikorları vücudunuzda. Bağışıklığınız var. Korunuyosunuz yani hepatit b ye karşı. İyi bi şey.
Gule1- Anti-Hbs yüksekliği bağışıklık anlamına gelir aşı ya da virüsle (hastalık anlamında) temasla. Hepatit B hastalığınız var dememiz için HbsAg testinizin yüksek çıkmış olması gerekir.