Kafiye34 Kızlar oksapar iğne kullanıyorum raporumu kalp ve damar da çıkarmıştım sistem değişmiş artık kadın doğum yazıcakmış.katkı payı olacak şekilde düzenliycekmiş.yarın kadın doğuma gidicem inşallah ordada bi sıkıntı çıkmaz