Merhabalar benim gebelik 7+1 oldu. Kalp atışını 6+5′te duyduk şükür. Ama ilk öğrendiğim günden beri lekelenme oldu. Hatta bir gece kanama oldu ondan sonra sürekli lekelenme devam ediyor. Kese çevresinde kanama var. Bundan dolayı düşük tehdidi de var. Iki haftadır progestan kullaniyorum Dr 5 hafta sonra gel ve o zamana kadar progestan kullan dedi. Sizlerde böyle bir sıkıntı oldu mu? Ne zaman düzelir?