EsraBayraktar Çok güzel benim oğlumun ismi Göktürk 😍herkes çok beğeniyor şimdi kızım olacak hayırlısıyla onuda Asya koyucam 😍💕
imrnn Bende söyleyince anlamayan çok oluyor eleştirmeye çalışan ama kimsenin keyfi icin koymuyoruz ☺Biz eşimle çok begeniyoruz ismini☺