aypersi İkinci gebeliğim ikisinde de girdim hiç de sakıncası olmadı. Tam tersi bebeğin beyni, iç organları, parmak sayıları, kollar bacaklar tam mı diye bakılıyor, zarardan çok yararı var bence. Öyle diyenler her şeye karşı olan, ben bilirim diyen kişilerdir 😅