Aysnrclk Ben 2. Ye hamileyim benimde ilk oğlum böyle çok az kendini belli ederdi doğuma kadar da çok haraketli olmadı hiç sadece 23-28 hafta arası biraz hareketlenmisti oda sürekli değil yatarken ve sabahları şuan çok şükür 14 aylık uslu bir çocuğum var bu sefer ki kız hareketli olur diyordum kızlar hareketli olur derler 21 haftaligim bu da çok hareketli değil.sanki 😂