mhmtsmy Kızlar iyi bir kardiyolog Dr önerisi lazım,nabzım yüksek çıktığı için aile hekimim kardiyologa yönlendirdi .başkent te veya başka bir yerde bildiğiniz var mı?
Ddem mhmtsmy Seyhan başkent hastanesinde çocuk kardiyoloji bölümünde alev hanım var kendi doktorum yönlendirmişti 1 defa gittim memnum kaldım