Kızlar merhaba 37 haftadayım ama bebek 38 çıkıyor 3.596 gram olmuş doktor haftaya gün vericek bugün anestezi için kan verdim ekg çektirdim sonuclarda sanki enfeksiyon var gibi acaba bu sezaryana engel mu birde şekerim az yüksek çıkmış oda toktum kahvalti yapmıştım kan vermeden önce bebeğin kilosu da fazla sanki bu normal mi 
