Kubra008 Arkadaşlar 19 haftayım ve artık bariz çatlamaya başladım ve çok sinir bozucu oluyor. En memnun kaldığınız çatlak kremleri nelerdir ya iyice ilerlemeden kullanmak şart oldu 🧐
BusraEda 1 mustelanın aldım Bir de aktardan bir sprey tüpte nemlenmeye yardımcı doğal yağların karışımını yaptırdım. 9 - 10 çeşit yağ var Kantaron , kakao , zeytin bla bla. Ben 13. Haftamda falan başladım kullanmaya. Bilmiyorum34 hafta oldu daha çatlak yok. Olacağı varsa her türlü çatlar diyorlar . bakalım
BusraEda Kullanım şeklin de önemli bu arada. Kremleri bilmem de yağ kullanacaksan özellikle duştan sonra su damlacıkları üstündeyken sür. Daha çabuk v kolay emer cildin 👍🏻