kizlar bugun tam 37. haftamdayim.. Cuma gunu doktorum gün verecek sezeryan icin 38 icinde veya 39 da dogururum tahmini oglum makat gelisli oldugu icin zorunlu sezeryan suanlik… normalde zor nefes alir hareket edemezdim ama 2 gundur nefes almam duzeldi hareketliligim artti ve kendimi rahat hissediyorum bunun sebebi nedir? karnimin ust kismindaki sertlik asagi inmis durumda dusundugum sey acaba döndü mü yoksa hala makat gelisli ama kendini asagi mi saldi anlayamiyorum da…