Mozi1605 Adetime 4 gün var erken gebelik testinde silik çizgi çıktı kan verdim 10,91 çıkmış çokmu düşük noluyo yani ne demek sizce ltfen cevaplarmısnz adetime daha 4 gün var belirtmek istyrm ya elim ayağım titriyo
yenidenanne34 Mozi1605 benimde 5 gün kala 10.82 çıktı canim hamilesin 2 gün sonra ayni yerde tekrar kan ver yükselişine bak 🥰
mombarbie_ Mozi1605 değer kişiden kişiye değişir gebelik var şuan 2 günde 2 katı artış olacakmı onu takip etmelisiniz
yenidenanne34 Mozi1605 normal canim onemli olan kacla öğrendiğin degil zaten artışın yeterli olup olmadigi bunu da 2 gün sonra tekrar kan vererek ogrenebilirsin
Mozi1605 yenidenanne34 rabbim bana bağışlasın inşallah dua edin nolur bi yavrumu 1,5 yasında cennete gönderdim baskada cocugm yok duanıza ihtiycm var inşallah herşey yolunda gider anne olurum
yenidenanne34 Mozi1605 ah kuzum cok üzüldüm rabbim sana bu evladını bağışlasın insallah gönlünü ferah tut 🤲🏻
churrosliy Mozi1605 ay içim acıdı ya kıyamam sana ben inşallah sağlıkla kucağına alırsın yavrunu bana da dua et olur mu
papatyaolsun Mozi1605 canım benim Allah sabır versin neden kaybettin tepkisiz kalamadım 😞 bebişini sana bağışlasın sağlıkla doğur huzurla büyüt insallah
2prensesannesiiii Mozi1605 2 güne bi kan ver 2 3 katı artıyorsa sağlıklı gebelik demektir sağlıklı artışlar olsun tebrik ederim🥰
Mozi1605 _Feslegennn__34 canım malesef atamıorum çok silik çizgi zaten kamerada bile görünmüyo doğru düzgün
likapaa53 gebesin canım tebrik ederim iki gün sonra tekrar test ver yükselişine bak 2 katına yükselmişse sağlıklı gidiyordur🤍 Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsşn inşallah sana bağışlasın 🤲🏻
Mozi1605 Nesli46 allah razı olsun canım ay hepinize sarılasm gelio rabbim hepimizin kucağına almayı nasip etsin ❤️❤️❤️❤️