Halin Kızlar doğumun Nisan sonu Mayıs başı gibi olacak. Nasıl kıyafet alacağımı bilmiyorum Nisan Mayıs gibi olduğundan yeni doğan kıyafetlerini tabiki uzun kollu alıcam ama yazlık alışverişini (kısa kollu) kaç aylık almalıyım önümüz yaz çünkü
OguzMoms Halin Benim dogumumda Mayıs sonu Haziran başına geliyor bende ilk ayda falan uzun kol giydirmeye dusunuyorum ama temmuz Ağustos sıcağında kısa kollu zibin giydirim diye düşünüyorum 🙂
miray_85 Bizimde dogum nisan ayinda olmustu yeni dogan zaten standart aliniyor ama bebegin kilosuna gorede degisebilir 1- 3 ay ve 3 -6 ay aldim yaz icin zaten sonrasında da illa alınıyor gezdikce gordukce eksikleri fark ettikce