2oglus @mombarbie_ @[silindi] @papatyaolsun kızlar dayanamayıp test yaptım beta sıfırlanmış negatif çıktı cuma günü tekrar test yaparım inşallah ozaman pozitif görürüm dua edin benim için 🥰
2oglus papatyaolsun amin canım inşallah 🤲 Allah razı olsun hepimizin ne duası varsa rabbim kabul etsin inşallah 🤲
2oglus [silindi] ayyy ne güzel dedin valla 😍 bu bile heyecanlandırdı amin inşallah canım Allah razı olsun 😊🤲 rabbim hepimizin ne duası varsa kabul etsin inşallah 🤲