Mucizemses Kızlar adetim 3 gün gecikti uygulamaya göre 4+4 gözüküyor betayı bugün verdim 277 çıktı sizce sonuç normal mi yükselir mi bu haftalarda böyle çıkan oldu mu doktor düşük buldu 2 gün bekle dedi ama 2 gün nasıl geçecek
mombarbie_ Mucizemses değeriniz gayet normal 2 gün sonra 2 katına yakın artış olup olmaması önemli ilk değer kişiden kişiye değişir
Pelinn22 Mucizemses değerler o kadar önemli değil geç döllenmedir. Ben regli gecikmesinden 1 hafta sonra 144 ile öğrendim
Polatalemdar Mucizemses canını sıkma benim adetim iki buçuk ay geçmişti doktora gittiğimde bir buçuk aylık hamileydim baya bı geç döllenme olmuştu seninkide belki öyledir endişelenme