ozturkaeb Bu kremi kullananlar emzirmeden önce silme yapıyor musunuz ?? Kremin satıcıları silme yapmadan emzirilebilir yazmışlar siz nasıl yapıyorsunuz
Kediannesi1 ozturkaeb ben doğum yaptım 6 gün önce emzirirken ve sağım yaparken dahi silin hangi kremi kullanıyorsanız dedi ben sudocrem tercih ettim fark etmez yıkamaya gerek yok temiz nemli bir bezle silin yeterli ama acıtmayın kibarca silin
Mine-1 ozturkaeb Bana da komşum verdi hiç kullanmamış mustela doğal özlü olandan hiç silmeden kullanıyorum dedi 9 aylık çocuğu varmış bende yeni doğum yaptım2 gündür kullanıyorum bi bezle hafiften sildiriyorum gönlüm rahat olsun diye ama yine de siz doktorunuza danışın gönlünüz rahat olsun
smnbr ozturkaeb Hemşireler çok tavsiye etmez krem kullanmayı ama kullanacaksanız da sadece ucuna sürün, ucu çevreleyen kahverengi bölüme asla sürmeyin, bebek sizin kokunuzu ordan alır o yüzden oralara bişi sürmeyin diyolar. Bu bilgi dursun aklınızda
smnbr ozturkaeb Bence yapmayın. Gebelik okulunda emzirme danışmanı o bölgeye asla sürmeyin. Sizin kokunuzu almazsa meme reddi yaşar çocuk dedi