semakayaa
Ben yaptırmadım. Özelde takipliyim. Doktorum gerek yok dedi ısrarla. Bizim hastanemizde kullanılan aletlerle tetanoz olma ihtimalin yok. Devlet hastanesinde doğum olsaydı o zaman yaptır derdim. Şu an gerek yok. Yaptırıp boş yere akşamına ateşlenme dedi.. ben de ona güvendim yaptırmadım. İnş bişi çıkmaz bakalım