Sla52 Hanımlar 23 haftalık hamileyim erkek bebek bekliyorum. Hamile olmadan önce çikolata tatlı vs sevmeyen bir insandım özel günümde bile. Şuan tatlı yemeden duramıyorum aklım fikrim tatlı da böyle olan var mı acaba?
Umutyorgun Sla52 ayy benn.gebeligin baslarinda agzima vurmadm tatliyi ama 28 haftalik olfm simdi deli gibi canm istiyo sutlac helva kadayif 😂 cunkuuuu seker cikti ondan istiyrz tatliyi..dikkt edin kizlar.benm kriz halinde geliyo isteklerim..
Denizmer Sla52 bennn🤚🏻🙋🏻♀️. Hamilelikten önce tatlı hiç sevmezdim. Şimdi sabah akşam tatlı yiyorum. 39+5 erkek benimki de.
Iska_mommy Migrenligebe yaaa bende de oyle oldu.tatli hastasi biri olarak simdi seker var diye yemiyorum.peki daha nelere dikkat ediyosun canim?🙈ben bu sekerden cok korkuyorum Bebege biseu olurmu acaba? senin doktorun ne dedi bu konuda
Sla52 eveb19 ben de çok kilo aldım 49 kiloydum 67 oldum 😕😕 normal şekerim yok çıkmadı ama bilmiyorum normal bişey mi bebeğe zarar gelir mi aşırı tatlı acaba ?
eveb19 Sla52 hiç bilmiyorum canım ama bu zamana kadar çok şükür normal çıkıyor herşeyim. Kaç haftalıksın
Bilgeferhat Ben özellikle şerbetli tatlıları çok sevmezdim ama şuan evden eksik olmuyor 🤦🏻♀️ Benimde oğlum olcak sanırım erkekte tatlı yemek doğruymuş 😄
Cansu01 31+2 olduk bizde oğlumla gebelik şekeri çıkmadı ama tatlıya bayılıyorum şekerli yemeden duramıyorum 🤭🥰
Hulyaemrahyonca Tatlı severdim şimdi aşırı şekerli geliyor rahatsız ediyor yemiyorum hep tuzlu ve ekşi istiyorum sanırım kız olacak
tugbamehmetbaki Sla52 Maalesef benim de böyle 22 haftalık erkek annesiyim evin içinde tatlı olan her şeyi arıyorum hiç yapamazsam süt bal katıyorum Normalde tatlıyı seven bir insan değildim