Regl günüm 23ünde.Yaklaşık 11-12 gündür ağrıyor.Başta koltuk altından itibaren kenarları ağeıyordu sonrasında tamamen yayıldı kenarlarına.Sadece kenarları ağrıyor kolumu kaldırdığımda bile sızlıyor 😅ama bugün normal kaset test negatifti sonrasında kuruma çıktı.2 gün önce erken gebelik yapmıştım aşırı aşırı silikti anca flaşla çekince görünüyordu ciddiye almadım.Sonrasında 1 gün sonra yine kaset yaptım aşırı kıl gibiydi onda da ama göz yanılması dedim kendimce.Eğer ki olsaydı hergğn koyulaşırdı diyorum.Umudu kestim yani regl gününü beklicem