Merhaba güzel anneler kız kardeşim için yazıyorum buraya bugün doktora gitti detaylı ultrason için doktor görememiş net bebeği 2 hafta öncede aynı şekilde olmuştu.
Bebeğin yüzü annenin beline doğru sadece sırtı vs görünüyor .
Doktor bu durum riskli olduğunu demiş perinatolijiye sevk etmis bu durumu yaşayan veya yaşamış olanlar var mı