Kızlar selam, gebelikte geçmeyen süt kesiği akıntı ve yanma var mantar enfeksiyonu dendi 2. Ayımda zalain fitil kullandım geçti şuan 4. Ayımdayım fakat 3-5 gün önce süt kesiği gibi akıntılar yeniden başladı doktorum tekrar fitili kullanmamı söyledi dün gece kullandım öncesinde de yanma vardı fakat fitili kullandıktan sonra daha çok yanmaya başladı ve sabah uyandığımda fitilim bir kısmının dışarı aktığını gördüm tekrar ilaç kullanmak istemiyorum gebelikte mantar enfeksiyonun bebeğe bir zararı olur mu acaba yani sürekli karşılaşılan bi durum mu? Doğal çözümleri var mıdır? Bilgisi olan paylaşırsa çok sevinirim 🙂