Derinnmom HabibeKarakaya ilk aylarda sürekli oluyordum, toz tek kullanımlık bi ilaç vermişti doktorum onu kullandım geçti. Doğuma 3 ay var tekrar oldu yine aynı tozu verdi bu akşam kullanıcam. Gebelikte olmazsa olmaz idrar yolu enfeksiyonu 😂
OziC HabibeKarakaya hamileliğim boyunca hep vardı hala geçmedi azalıp çoğalıyor ilk aylar ilaç kullandım fayda etmiyor
Hasret5506 Bende kültür testi negetiftj yinede az bişi idrarda üreme vardı ilaç kullanmadım bol Su içtim birde bol meyve sorna 1 haftaya geçti ama herkezde farklı olabilir
HabibeKarakaya Derinnmom bende korktum açıkcası bende kullanırım düzenli antibiyotik de verdi tozun yanına☺️
Derinnmom HabibeKarakaya bende hem yanma oluyordu hemde karnım ağrıyordu sizde de öyle mi? Bi de değişik akıntı