oznur2410 Dün adetimin ilk günüydü idrar testinde silik çizgi çıktı. Bugün sabah kan verdim 2.3 negatif çıkmış böyle başına gelip hamile olan varmı aranızda ?
Bbetll oznur2410 ümitlendirmek istemem ama yükselebilir bence. İstiyorsanız inşaAllah yükselir değeriniz
NovaVina_ Negatif görünüyor canım. Kan testini dikkate almanı öneririm. Reglinde baslamiş anladığım kadarıyla.
NovaVina_ oznur2410 dun adetimin ilk gunuydu yazmissiniz da. Umarim vardir gebelik ama 2-3 gun icinde kanamaniz baslamaz ise yeniden kan verebilirsiniz
Xhal Derennn700 predictor kullandım çok pahalı doğru sonuç verir diye düşünmüştüm silik çizgi gördüm ben çok net bakınca var ama kan negatif
Xhal Derennn700 bu markadanın şikayet var yorumlarına baktım herkes aynı hüsranı yaşamış 170 TLlik testlerin çoğu hatalı:( 3 yıl sonra yaşadığım olabilir mi ya sevinci hüsran oldu