gamzeengin merhabalar bi kaç defa yorumlarınıza denk gelmiştim testlerinizde negatif görüp kanda mı pozitifi gördünüz.Normaldw 26 güne bir oluyorum ve hiççç şaşmazdı reglim.Dün olmam gerekirdi olmadım.Sadece sağ yada sol kasıkta sızı oluyor ve oldukça ğöğüs ağrım var 2 haftadır.Bel ağrılarım felaket oldu geçti ama testler hep negatif.Bu arada sağlıkla alın kucağınıza 😍