Bugüm gittim 37+5 3400 ama yanlış hatırlamıyosam 35+1de 2600dü sonra bi anda aldı. Ya da bazen ölçümlerde hata oluyo, bilemedim. Doktorunuz normal dediyse normaldir. 35. Haftamda 2600e normal dedi. Bugün de normal, sorun yok dedi. Genelde topluca bi büyüme eğrisi var ona bakıyolar. Direkt kiloya değil yani.