Sennnnnnn hamilelik belirtileri ve regl belirtileri aynı olduğundan kesin bir şey diyemeyiz o yüzden test yapmadan bilemeyiz dedim elbette ki test yapmayı bildiğinizi biliyorum ama burada size evet hamilelik belirtisi bu diyip negatif sonuçsa eğer yaşayacağınız hayal kırıklığını çok iyi biliyorum. Çünkü ben de burada ve başka forumlarda bir sürü gebelik belirtisi aradım ve hepsi negatifti.