Bebekkkk Happy_mom13 sezeryan oldum annem kaldı yanımda kadın kalabilirmiş eşimin sürekli yanıma gelip gitmesi sıkıntı oldu kavgayla girdi hep ben pek memnun kalmadım
Happy_mom13 Bebekkkk ne zaman doğum yaptınız acaba bi de neden eşinizi almadılar doğumdan sonra tek kişilik oda vermiyorlar mı
Sevvalll42 Bebekkkk niye öyle olduki acaba bende orda bi hafta yatmıştım da mesela görüş saatinde bile gelmese alıyolardı çünkü bana bişryler getiriyodu bide biz Ankara’da yaşamıyoruz mecbur alıyolar içeri