Kurabiye-Annesi2 Kızlar bugun doktora gittim 36+4 kilosuna 3.100 boyasa 50 cm dedi 38 de kendi istegimle dogum istıyorum sizce daha kilo alırmı bebegim
Noktacik Kurabiye-Annesi2 35+3 üm bıgün kontroldeydik 3103 gr benim de. Nst de sancım 40 a kdr çıkmış. Doğum zamanıyla ilgili tahminde dahi bulunmadı ama ben 36. Hafta itibariyle bütün tuşlara basmayı düşünüyorum 37 de 38 de 4 kilo olmadan normal doğsun istiyorum sezaryenden korkuyorum
Kurabiye-Annesi2 Youngmotherr hiç vitamin ve düzenli beslenemedim bebegim cok kücük olur diye üzülüyordum ama Maşallah bugun gördük bol yanaklı bir kız sadce elimden geldiği kadar saglıklı beslendim sagolasın canım🥰🫶
Kurabiye-Annesi2 Aaa122 benim oglumda 39 haftfada 3 100 dogmuştu 🙏 Maşallah sizin kızınızada Rabbim Nazarlardan korusun evlatlarımızı😍
elifsen Bebek kilosu boyu tamamen genetik olduğunu düşünüyorum artık. Kimi var kuş kadar besleniyor 4 kg çocuk doğuruyor :) Kimisi dünyaları yiyor ama bebiş zayıf
Kurabiye-Annesi2 elifsen evet cok dogru diyorsunuz bagzıları 30 kilo alıyo bebek en fazla 2900 3000 doguyo bagzısı hic kilo almıyo Bebek maşallah ne güzel oluyo Ben hamileligimde Zayıfladım ful mesela onuda anlayamadım😅🌸
Kurabiye-Annesi2 Noktacik benimde sancım cıktı ya malsef doktorum bana minimum 3100 diyorum dedi ama bilmiyorum iri bir bebek dedi ben 38+1 de dogum yapacam inşallah benim istegim üzere 🥰