Haticeozturk Merhaba arkadaşlar 20 aralik sezeryan olcak yarim uyusdurmali ikisinden biri olcak ama.ben çok korkuyorum
Melike658 Haticeozturk Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏🏻 İnşallah korktuğunuz gibi geçmez bende çok korkuyorum bize tecrübelerinizi mutlaka yazın
seraap korkma canim bende 27 aralik sezeryan olcam spinal anästhesie ile ve 2 hafta önce sigil alindi benden orda da spinal anästhesie yaptilar hic bisey hissetmiyorsun sadece dokunuslarini
Haticeozturk seraap daha önce bende yağ bezesi vs aldırdım biliyorum dokunuşları falan Ama.panik yaparim die korkuyorum Sakinlesdirici istesem.yaparlarmiki
seraap Haticeozturk sanmiyorum bebekten dolayi yapmazslar sadece tam uyutturlar seni onu da ben sahsen istemezdim neden bu kadar panik yapiyorsun ki korkun ne ?
Haticeozturk seraap bend bilmiyorum canim.hepmhazir gibiydim.ama.yaklasdikca ayrı duygular oluşmaya başladı heycan korku hepsi var
Mutluoglum seraap bendede var o yüzden 22 aralıkta sezeryanım var , sağ sağlim kucağımıza alırız inşallah 🤲🏻🧡
seraap Mutluoglum bende götürdüler 3 hafta olcak ama yaram cok büyük ve cok agrim var doktorda belki daha vardir dedi o yüzden bende 27.12 de sezeryan olcam