_Feslegennn__34 Adetime ¾ gün kala gebelık testi yaptım dayanamadım ve cokkk silik çizgi var acaba çok mu erken davrandım adetim yirmi dördündeydi diğer ay ve adet düzensızlıgım de var o yüzden hamile olup olmadığımı anlıyamıyorum Testı ekliyorum bakarmısınız
mombarbie_ _Feslegennn__34 pozitif bu test yarin sabah ilk idrarla tekrarlayın koyulasma oluyor o zaman net emin olup kan vermeye gidebilirsiniz bende bu şekilde öğrendim
KuzeyinAnnesi10 _Feslegennn__34 erken gebelik testi deneyin isterseniz yada sağlık ocağına gidip kan verin daha iyi olur
asell13 _Feslegennn__34 bekledikten sonra bu çizgi çıkabilir canım emin olmak için sabah ilk idrarla erken gebelik testi yapabilirsin
_Feslegennn__34 KuzeyinAnnesi10 bize şüan çok uzak eczanede sağlık hocagıda eşim imam olduğu için bi köyde görev yapıyo evde de başka test yok normalde erken gebelik testlerı olurdu hep kullana kullana bittı ve evde oldukça yaptığım için almadım daha da şüan meraktan ölüyorum açana varmii diye
mombarbie_ _Feslegennn__34 benim regl duzensizdi yumurtlama takibiyle gebe kaldim 3+4 haftalikti test yaptığımda yani reglye göre hesaplanırsa reglden 3 gün önce oluyor
_Feslegennn__34 likapaa53 ayy inşallah betirtım olarak baş ağrısı bel ağrısı halsızlık ve aşirı uyku halı var
KuzeyinAnnesi10 _Feslegennn__34 inşallah vardır rabbim hayırlı haberler nasip etsin inşallah canım 😘 arabanız varsa yakın Bi hastaneye gidin hemen çıkar sonuç
_Feslegennn__34 KuzeyinAnnesi10 arabamiz var ama bi saatlık yol bide olmazsa eşimi umutlandırmakta istemıyorum sonra çok yıkılıyoruz