Merhaba anneler ben cuma günü rutin kontrolüme gitmiştim benım gebelik haftam 28+2ydi ama kontrollerimde 29+3tü acaba adet tarihimden önce gebe kaldıgım için mi böyle yoksa ultrason makınelerınde bu sekılde bi hafta ilerde hatası olabiliyormu detaylıdan beri haftam ultrasonda bı ıkı hafta ılerde gösteriyor normal mi doğumumu adet günüme göremi yoksa ultrasondaki durmumuma göremi ayarlamayalım bu durumu yaşayan varmı acaba ilk aylarımda 3 ayına kadar subat 10 için gün veriliyordu ama 5 ayımdan sonra ocak sonu olarak veriliyor bunun hakkında bilgisi olan varmı acaba