tugce-uyarr doktor seçemiyorsun canım perinatolojide her oda farklı bir gebelik sorunu ile ilgileniyor. 7 numaralı odaya verirler büyük ihtimalle sıranı gebelik şekeri olanlarla orası ilgileniyor. Zaten sen randevu vs alamıyorsun gidiyorsun sekreter sana soruyor neyin var diye söylediğinde sadece senin durumunda olanlarla aynı odanın sırasını veriyor onda da doktor her hafta değişiyor zaten. Mesela 7 numara gebedeki problemleri inceliyor. Şeker, tansiyon, kronik rahatsızlıklar gibi. Ben epilepsi hastasıyım 7 numaraya veriyorlar hep sıramı.