Merhaba canım anneler,
Çatı muayenesinden korkanlar için yazıyorum bugün 39+5 haftalık olduk ilk defa çatı kontrolü yaptı doktorum normalde bende acı eşini düşük bir insanım ama asla acı hissedilmiyor , kendinizi kesinlikle kasmayın .Benim 1 2 cm açılmam varmış çatı kontrolünden sonra biraz lekelenme oldu .Haftasonuna kadar doğum bekliyorum dedi doktorum olmadı cumartesi yatış yapıp suni deneyeceğiz .Hafta ilerledikçe oluşabilecek komplikasyonlara karşı bende beklemek istemiyorum suni sancıyı kabul edeceğim . Herkesin hayırlı doğumları olsun 🥰