Delice_zeytin Kızlar erken gebelik testi yapıp negatif görüp sonra hamile olduğunu öğrenen oldu mu ? Bosuna mı ümitleniyorum acaba ya
Seguemka Delice_zeytin ben test yaptım tek çizgi çıktı bir hafta sonra kan verdim sağlık ocağına gebelik olduğu söylendi sende güzel haberler alirsin inşallah cnm
Zanacan Delice_zeytin benim adetim 8 gün geçtikten sonra pozitif oldu testim geç dönlenme olmuştu şu an 11 haftalık hamileyim Allah sana da nasip etsin 🤲❤
Myasminn Delice_zeytin erken gebelik testiyle negatif gördüm. 1 gün sonra surelab marka normal test yaptım ikinci çizgi çok silik çıktı. 2 gün sonra kan verdim kan değerim 28.4 çıkmıştı.
Delice_zeytin birmucize1 ay inşallah umut oldun bana .. erken gebelik testi miydi normal kaset mi ? Geç döllenme mi neden gözükmedi acaba
Delice_zeytin Seguemka yaaa inşallah umut oldun .. geç döllenme filan mı sizin niye gözükmez acaba ? Kaç haftalık gebesin
Seguemka Delice_zeytin çubukla test yaptığımda üç haftalık faln bir hafta sonra kan verdim ertesi gün kadın doğuma gitim bir aylık olmsun öyle iste
Delice_zeytin Seguemka ay maşallah Allahım sağlıkla kucağına aldırsın , geç döllenme mi peki ? Ondan mı gözükmüyormuş cubuk testlerde
Seguemka Delice_zeytin Delice_zeytin sağol cnm sende güzel haberlerini alırsın inşallah ben sormadım geç döllenme olup olmadığını
Sarkac Delice_zeytin sen hissettin mi ben hissettim.normal test negatif cktı. 3 gün kala erken denicem bende bakalım