Kızlar selamm 33+6 yım.Cuma günü randevum vardı Dr hafif su azalması var,1 tur kordon dolanmış boynuna dedi. 2 haftadır da hunileşme nedeniyle progestan kullanıyorum. Neyse dün bütün maalesef aynı çamaşırla kalmak zorunda kaldım sabah uyanınca değiştirdim sonra çamaşırımda ıslaklık farkettim akıntı mı fitilin akıntısı mı anlamadım. Bütün gün o ıslaklık vardı çamaşırda. Bugün sabah uyandım ama hiç yok ıslaklık falan. Su mu gelmiş oluyo bu anlamadım. Az önce makine çalıştırdım merakım için baktım o ıslaklık lekesi duruyodu ve sertleşmiş