Ahsksdk Kızlar devlette bulantı için serum taktırdığınızda hangi ilacı veriyor acaba bana hiç bişey vermiyorlar tuzlu su verip geçiyolar asla işe yaramıyo şuan çok kötüyüm serum taktırmak istiyorum size iyi gelen ilaç varsa yazabilir misiniz
gokcetugumm Ahsksdk bana da vermiyorlardı kavga dovuş ilaç kattiriyordum içine. Zofer yada metpamid isteyin zorla taktırın yada takmazlarsa özele gidip taktırın bence çünkü biliyorum çok berbat bir his ben 37 oldum bugün hala kusuyorum
Filiz_76 Ahsksdk ben önceden kaç defa gittim bulantı haksızlık ve grip için hiç bişy vermediler parol verdiler sen hamilesin hiç ama hiç bişy yapamayız dediler
gokcetugumm Ahsksdk 4 sene önce ilk kızımda veriyorlardı bu gebeligimde cidden ilaç alabilmek için çok uğraştım anlayabiliyorum özele gidiyosaniz doktorunuza seruma katacağı ilacı kağıda yazıp imzalasin onu verince de takiyorlar
Yavru-kus Ahsksdk canım yasak değil aslında ama o ilaç çokta masum olmadığı için doktorlar korkup vermiyorlar bende aynı şekilde gittim bir kere yaptılar iyi geldi sonraki hafta gittiğimde istedim kendinizi bu ilaca alıştırmayın çokta masum birşey değil dedi bende korktum yaptırmadım
Meervemsi Ahsksdk ben gittim geçen ay zaferi damardan verdiler serum takmadan Ama midem çok bulanıyor diye doktor dramamine diye bir ilaç yazdı rahatlatıyor baya beni
aslhnkrts9 Ahsksdk doğum hast aciline gittiniz mi hiç baya kuvvetli bi ilaçmış zofer genelde cerrahi de kuşllanıyo diye duydum
Filiz_76 Ahsksdk tedbirli davranıyorlar ama bence bi çözümü olmalı gripten mafoldum gripin Taylor herşey de yasak napıcaz biz ya😀😀
MomsE Ahsksdk ay bana sadece laktatlı ringer takmışlardı bulantı için bile bir şey karıştırmadı acil doktoru sadece su ve tuz kaybını önleyebilirim gebelikte başka ilaç karıştırmam demişti
Ahsksdk Valla kızlar en son çözüm özele gittim zofer verdi o bile tamamiyle etki etmedi yaa midem hala çok değişik nasıl geçecek bu hamilelik cidden bilmiyorum
gokcetugumm bdenerigokce yok şuan almıyorum 37 oldum çok şükür ama ilk 3 ay çok çok zordu o sıralar aldım bir kaç kez ☺️