Deletedmom_112 bu kadar kasmayın bence yediğimiz normal sebzeler meyveler bile hormonlu ve ilaçlı sağlıklı ne yiyebiliyoruz ki. Ayda bir kere fastfood yemenin kimseye bir zararı olmaz bilindik yerlerde yiyin. Mesela ben disardan yerken yeşillik yemem hamburgerin içinden çıkartırım veya yemeğin yanına salata gelirse yemem yıkanmasindan emin olmadığım için. Tavuk konusunda da dikkat edin o her yerde yenmez tehlikeli