aslhnkrts9 Elifff7272 keseyi görünce ailelere söylemiştik onlarda elden ele bütün akrabalara yaydılar 😂
Bebekimdebebekim Elifff7272 bız kaybetmıstk ılkte erken dogmustu 6aylıkken herkes kaybedınce yazdı sureklı aradılar bunyuzden ıkıncı gebelıgmzde aıle ıcıne soledk kaynvalıde anne babalar o kadar 8ayında herkes ogrendı ☺️
aslhnkrts9 Elifinannesi5454 bi de beni düşün😂😂 hevesim o kadar kırıldı ki arkadaşlarıma bile söylemek istemedim çoğu bilmiyo 😂
aslhnkrts9 Elifinannesi5454 ayaklı gazete diyorum ben onlara 😂doğurunca da resimini elden ele yayarlar 😂
Elifinannesi5454 aslhnkrts9 cognlk ole oluo cok defa saht oldm cvrmde kndmndde soledıler ama bn pk takmıyrm solesnler 😊
ug_fa-3diplomalianne Elifff7272 ilk öğrendiğimde annemlerdeydim bi iki gün içinde söyledim dayanamadım eşim de durur mu tabi hemen annesigile söylemiş akraba arkadaş falan geri kalanlara da baya geç söyledim ya 3 4 aydan sonra söyledim