En son 6+4 te kalp atışını duymuştuk bugün 9+6 da kontrole gittim kalbinin durduğunu öğrendim. Hep burada okuyup korkuyordum benim de başıma gelmiş meğer 😔 yarın sabah kürtaj olacağım çok korkuyorum. Bundan sonraki süreç nasıl ilerliyor? Genetik test falan yapacaklar mı bir tane de kimyasal gebeliğim oldu daha önce