sevalciftci Kızlar dünden beri alt kartında ağrı oluyor adet ağrısı gibi birde lavaboya gidince oturunca afedersiniz karnım aciyor alt tarafı bugünde biraz ağrı var arada gelip gidiyor vajinaya daha çok ağrı giriyor bide bel ağrısı şiddetli değil ama yinede korkuyorum
aslhnkrts9 sevalciftci benim ilk üç ay böyle olmuştu sanki her an adet oldum olacakmış gibiydi sonra geçiyo
SemaR sevalciftci idrar yolu enfeksiyonu alt tarafa ağrı yapar sağlık ocağında enfeksiyon testi yaptır istersen
Rozalii-67 sevalciftci sevalciftci tabiki sorarım bendede ağrı oluyor rahimde hatta akıntım var sarı enfeksiyondur benim ama sizin içinde sorarım
sevalciftci Rozalii-67 tşk ederim birde birşey sorucaktim ben 1 kasimda beta vermiştim 6386 çıkmıştı sonra 7 Kasım’da ilk kontroldu 6+2 iydi bebek ve kalo atışıda duyuldu ondan sonra 7+5 Ken rahatsız kandım mide bulantısından hastaneye gittim betada bakmislardi 68 bin ler de sayı çıkmıştı iki katı artsa 400 binlerde olması gerekirdi bunun bir önemi varmı kalp atışından sonra şuan ,8+1 im
Rozalii-67 sevalciftci hiç bir fikrim yok inanın benimde daha 8+1 öyle bir sorun yaşamadım ilk hamileliğim bide
Brcavci7 Bende bugün tam 8+1 im, dediğiniz şeylerin aynılarını yaşıyorum ikiz gebeliğim ben ona bağlamıştım ilk gebeliğimde böyle olmamıştı tabi her gebelik süreci farklı. Çok siddetlenmediği sürece bi sıkıntı olacağını sanmıyorum 🤍
sevalciftci Rozalii-67 peki bigun doktora bunu sorma şansınız varmı sıkıntı olmaz diyorlar önemli değil diyorlar ama bilen birinden duymak istiyorum bir yıldan sonra geldi mucizem 🥺
Rozalii-67 sevalciftci balım yüksek çıkması normal dediler ama yinede takip altında olması gerek dediler ve bel ağrısı da çocuk gelişiminden dolayı normal görülür genelde dediler bendede oluyordu çünkü
sevalciftci Rozalii-67 Allah razı Olsun canım benim ozmn haber bekliyorum senden Allah bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsinn insalllah❤️🥺🙏
sevalciftci Rozalii-67 canım yüksek çıkmadı kalp atışından sonra betada iki katı artış olmamış sordum bir kaç yere önemli değilmiş o ama merak ettim
Rozalii-67 sevalciftci ben sordum doktor öyle dedi kalp atışınıds tetiklemek dedi yinede takipte olsun dedi
Rozalii-67 sevalciftci yani o yok dedi ama tabi senin doktorun senin sağlık durumunu daha iyi biliyor en iyisini doğrusunu o söyler sana
sevalciftci Rozalii-67 tşk ederim canim kadınlar kulübünede yazdım önemi yokmuş çok şükür eğer bişey olmuş olsaydı leke filan gelirdi sanırım tşk ederim 🥰❤️🙏
Rozalii-67 sevalciftci tabikide kan gelmiş olurdu çoktan Rabbim saglikla kucağınıza almayı nasip etsin 😍
Nurokan Selam arkadaşlar 8+5 haftadaym doktor B12 iğnesi verdi . Bugün vurunmak için gittim şehir Hastanesi’ne kimse vurmadı hamileyken vurulmaz bu dediler bilgisi olan yardım edebilir mi lütfen